Tuesday, September 14, 2010


gud mornink@slamat pagi!!!





klu korang nk taw aku bolum tdoq lagi nih dari smlm..aku pown xphm daa apa nak jadi dgn diri aku nih..asl mlm masalh nak tdoq pdahal tdoq laa perkara paling senang & paling seronok dilakukan kat atas muka bumi nih..org lain mlm2 syok mmbuta aku plak klip-klap2 xdpt tdoq wlaupown tlah mmksa diri ini utk tdoq..apa ssh sgt kew nk tdoq..aku rasa bedtyme aku dah xcentre nh..kn pg kdai ah seng gak centrekn nh..org lain tgh hari syok berxtviti aku lak syok duk tdoq..mlm2 apa sgt bley buat kdai2 pown kebanyakkan smua dh tutup tggl kdai 'mapley' jew la 24jam..aku rasa sblom tdoq aku kn dgr bedtyme story kowt..mana la taw dpt ghaib cm2 jew pas2 mmpi2 indah lak ann..ni dh dkira kill 2 birds by one stone..dpt tdoq pas2 dpt mmpi indah lak..
terbaik larh..yg mnjadi msalahnyew..sapew yg nk menstorykan cerita bedtyme 2????adkah aku hanya mnonton TV smpai t'lna dkira bedtyme story???tp klu crita syok xtdoq gak..masalah2..hurmmmm..kepada sapew2 yg ada pndpat cmne nk tdoq mlm sila2 lah mengongsikan sggestion anda disini..harap maklum..

terima kasih..
p/s:nasib bek la awek aku tdow lwt..bley la lpaskan buhsan b'bual ngn dia barang sejam 2..

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
jepoot
..................
View my complete profile

berTeriAk!!!


ShoutMix chat widget

bola sepak

pengikut setia