Tuesday, September 14, 2010

ASSALAMUALAIKUM wbt..alhamdulillah aku still ag dlm mood rayer walaupon kurang pegi berayer..puasa sebUlan rayer poWn sebulan laa beb..ni first post aku setelah aku rajin membelogkan diri..aku bkn apew..kekurangan masa utk xtviti nie sbb cbok@bz duk wat keje lain..so skunk dh free ckit jadi bleh la plan2 kayuh posting memosting nih..anyway di hari baik bulan baik ni aku nk menyusun 10 jari memohon maaf jika ada TERsalah laku,TERkasar bahase,TERmakan mknan korunk,TERsalah mngate n se'line' dgnnya.."SELAMAT ARI RAYA" maaf zahir & batin..

p/s:aku newbie agi dlm blog memblog nih..arap2 korunk dpt tnjuk ajar ea..

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
jepoot
..................
View my complete profile

berTeriAk!!!


ShoutMix chat widget

bola sepak

pengikut setia