Tuesday, March 29, 2011
hahaha.stelah skian lama xuplod mengupload blog ku ini..skrg bru ku trasa nk mgupload blog ini..
hari ini aku ingin berkongsi minat aku dengan korang sumer..

alkisahnya bermula begini..sejak kecik agi aku mmg minat dgn sukan pernotoran nih.
tapi......
time tu aku sekadar boleh minat je laaa sebab xmampu nk memiliki lagi motor sndiri dan xckup umur utk memiliki lesen..hahahha..

setelah umurku genap 19..bru laa aku dpt memiliki sbiji moto yg bertank di depan..minatku zaman kecik2 dulu kembali menghatuiku..maka terjerumus larh aku dalam bidang permotoran dan bidang leper-meleper..

inilah gmbar buah hati pertama aku SUZUKI FXR150..


ni bru pas siap stiker

smpai skrg aku masih bersama buah hati aku nih



tapiiiiii...
aku ada memasang angan2 untuk mengupgrade kepada cc yg lbih besar..dan mptor tersebut merupakan

SUZUKI GSX-R 750


bilaa laa nak dapat nih..
superbike laa plak..
aku harap dapat laa aku merasa superbike nih lagi 2- 3 tahun..AMIN

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
jepoot
..................
View my complete profile

berTeriAk!!!


ShoutMix chat widget

bola sepak

pengikut setia