Monday, June 20, 2011
sejak kebelakangan nih..aku tgok rmai bdak2 dok mngayuh beskal atau lebih dikenali FIXIE..aku pown xtaw sjak bila la plak trend ni timbul kat malaysia..sup3 timbol..tapi kan..aku pown agak tertarik gak ngn basikal nie..agak style la jgk ngn kaler yg bgitu kontras lagi berfluoresent.berpinar laa jgk mata nengoknye haa dan design pown simple..nice2!!..tmbhan agi aktiviti nih bleh laa menyihatkan tubuh badan kita..sambil2 dok lyn minat berpeluh gak lew tubuh badan..daripada xderk wat apew kat umah cuti2 ni an..bleh la join kayuh sn sini..xderk la bosan dan xderk lew peratus rkyat malaysia yg obesiti meningkat..

kan aku dah ckap..mmg lawo beskal nih..warna warni ooo
fixie ni lak ada lah jgk jenis2 dia..antaranya:

GOMAX

XDS

OSCAR

HELIOS F100

PROMAX

SAMROCK
dan lain2 jenis larh..

HARGA??
 harga dia sgt lah berpatutan dan mampu milik oeh sesiapa dan harga mengikut jenis..ada yg mencecah lebih dari RM1,000..tapi kalu dh minat berapa pown harga dia..angkut jew..hahaha..

aku rasa sampai sini jew larh contengan untuk post nih..sekian berjumpa lagi di lain post..
 GATEH JANGE DOK GATEH!!

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
jepoot
..................
View my complete profile

berTeriAk!!!


ShoutMix chat widget

bola sepak

pengikut setia